اللهم عجل الولیک الفرج 

تازه ترین هدف دشمن در کنار انتخابات امسال فحشای بهاری
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل ریحانه ها آیت الله سیستانی
نويسندگان
پخش زنده حرم
حمایت می کنیم

در روزهای آغازین سال 92در خبر ها که گشت بزنی به دو موضوع می رسی - البته به جز انتخابات !- . موضوع اول ،  پروژه ای جدید که دشمنان بار دیگر ، برای انقلاب ما طراحی کرده اند به نام" فحشای بهاری" که به راحتی در داخل کشور در حال انجام است .

 موضوع دوم که البته خبرش از قبل عید هم شنیده می شد و آن  هم چیزی نیست به جز"   آکادمی موسیقی گوگوش" که در آن خانمی به نام "ارمیا " برنده شده بود...تازه ترین هدف دشمن در کنار انتخابات امسال فحشای بهاری.فتنه جدید.فتنه عظیم

موضوع دوم در نگاه اول آنچنان هم مهم به نظر نمی رسد ، به طوری که در تمام مدت مطرح بودنش توجهی به آن نکرده بودم ،تا اینکه اخیرا به صورت گسترده ای در جامعه مطرح شده و اگر در کنار موضوع اول قرار بگیرد ؛ می شود آن را به عنوان یک نقشه دقیق و از پیش طراحی شده برای " حجاب بانوان ایرانی و مسلمان " توسط دشمن مطرح کرد!!!

نمی دانم! چه قدر از موضوع فحشای بهاری خبر دارید .... ؟ در اخبار هم آمده است که خانمی -که در کشور های حاشیه خلیج فارس به کارهای مختلفی   از جمله برگزاری شوهای لباس می پرداخته -  با ورود به کشور در شهرهایی مثل تهران ، شیراز و اصفهان به برگزاری شوهای لباس اقدام می کند و در همین راستا   تبلیغ لباس هایی را در دستور کار خود قرار می دهد که به هیچ وجه مناسب بانوان ایرانی و مسلمان نیست. صد البته صدق قول این ادعا را می توان در تبلیغات این شوی لباس ها دید و به تبع آن به وضوح هم می توان تاثیرات این تبلیغات را در پوشش بهاره بر خی از بانوان که اصلیت خود را فراموش کرده اند شاهد بود.

اما موضوع دوم که تکمیل کنند همین "پروژه فحشای بهاری" است ... در شبکه ماهواره ای من و تو که ماهیت صهیونیستی و وهابی مدیران آن بر همگان روشن است ، قابل رویت و حائض دقت است.  خانمی به نام ارمیا که خود را مسلمان می نامد و با هیچ مردی دست نمی دهد مشغول آوازه خوانی است !!!  و مهم تر از همه اینکه در آکادمی موسیقی گوگوش - خواننده زمان طاغوت! - در بین چندین خواننده بی حجاب و... به عنوان برترین خواننده مطرح می شود !! اگر به عکس ها و تصاویر موجود از این خانم دقت کنیم در می یابیم که نحوه پوشش وی چیزی نزدیک به لباس های مورد نظر پروژه فحشای بهاری است.

این دو ماجرا در کنار یکدیگر که قرار گیرند، نقشه شوم استکبار برای حجاب بانوان ایرانی را بر ملا می سازند ... به علاوه اینکه شهره شدن این خانم در کشورمان - که به صورت گسترده ای و با ابزار های نوین ارتباط جمعی در حال انجام است - می تواند مضرات فراوانی داشته باشد. مثل توجیه کردن آواز خوانی توسط یک زن مسلمان که البته در دین اسلام و  فرهنگ ایرانی کاملا تقبیح شده است.

به هر حال لزوم مقابله با این شوی لباس و مقابله با این نقشه شوم استکبار تو سط مسئولین و مردم و به خصوص بانوان ایرانی ضروری به نظر می رسد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه ترین هدف دشمن در کنار انتخابات امسال فحشای بهاری, فتنه جدید, فتنه عظیم,
[ شنبه 24 فروردين 1392 ] [ 10:7 قبل از ظهر ] [ منتظر ]

درباره وبلاگ

دختران دیروز وامروز
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریحانه ها و آدرس reyhaneha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

کد لوگو وبلاگ یا صاحب الزمان

یا صاحب الزمان

3-به ظاهر نیست
کد موزیک آنلاین برای وبگاه

کد متحرک کردن عنوان وب

كدهای جاوا وبلاگ




کد متحرک کردن عنوان وب