اللهم عجل الولیک الفرج 

به اندازه انرژی هسته ای به حجاب اهمیت بدهیم!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل ریحانه ها آیت الله سیستانی
نويسندگان
پخش زنده حرم
حمایت می کنیم

وی افزود: یکی از عوامل بالا بودن طلاق و کاهش ازدواج جوانان ما بی‌حجابی در جامعه است، حجاب تاثیر مهمی در تشکیل و انحلال خانواده‌ها دارد و جدا از مسائل آخرتی آن در جامعه دنیوی هم آسیب‌های جبران ناپذیری می‌گذارد و سبب خیلی از گناهان دنباله‌دار دیگری می‌شود. 

وی تصریح کرد: اگر به انقلاب اسلامی ایران هم توجه کنیم شاهدیم که نیمی از انقلاب به دلیل مخالفت خانواده‌ها با بی‌حجابی آن زمان بوده است، مردان و شخصیت‌های بزرگ جامعه ما بچه‌های مادرانی هستند که برای حفظ حجاب با تمام حکومت‌ها جنگیدند و زن بی‌حجاب نمی‌تواند استقلال مملکت را حفظ کند. 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به این‌که «نقش مسوولان در افزایش حجاب خیلی مهم است» گفت: مسوولانی که می‌توانند در جامعه برای جوانان ایجاد اشتغال کنند این کار را انجام دهند؛ چراکه اگر جوانان(دختر و پسر) مشغول کار باشند، برای سرگرمی خود دست به هر کاری نمی‌زنند و بدترین معضل برای جوانان بیکاری است. 

وی افزود: در جامعه باید امنیت ملی و اقتصادی داشته باشیم تا جوانان به جای این‌که به دنبال کارهای باطل و بیهوده بروند به فکر تولید در جامعه باشند. مسوولان ما فقط می‌گویند انرژی هسته‌یی حق ماست ولی چقدر به مقوله حجاب در جامعه اهمیت می‌دهند. 

وی گفت: در ایام نوروز چقدر به امینت جاده و طبیعت اهمیت دادیم آیا به همان میزان هم تاکید بر حفظ حجاب داشتیم. ما انقلاب کردیم و شهید دادیم تا حجاب‌مان حفظ شود پس نگذاریم جامعه دوباره به آن سمت برود که حجاب زنان و مردان ما به خطر بیفتد و در این راستا مسوولان نقش مهمی دارند. 

منبع:سایت یا لثارات


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: به اندازه انرژی هسته ای به حجاب اهمیت بدهیم!,
[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 ] [ 2:25 بعد از ظهر ] [ منتظر ]

درباره وبلاگ

دختران دیروز وامروز
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریحانه ها و آدرس reyhaneha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

کد لوگو وبلاگ یا صاحب الزمان

یا صاحب الزمان

3-به ظاهر نیست
کد موزیک آنلاین برای وبگاه

کد متحرک کردن عنوان وب

كدهای جاوا وبلاگ




کد متحرک کردن عنوان وب