اللهم عجل الولیک الفرج 

روزنامه آمریکایی به فواید حجاب اعتراف کرد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل ریحانه ها آیت الله سیستانی
نويسندگان
پخش زنده حرم
حمایت می کنیم

 

روزنامه آمریکایی به فواید حجاب اعتراف کرد ویژه

روزنامه آمریکایی هافینگتون پست در گزارشی درباره ماه مبارک رمضان تأکید کرد که ظهور دین اسلام جایگاه زنان را در جوامع بشری ارتقاء داده و این فرصت را در اختیار آنها گذاشته تا در جامعه ایفای نقش کنند.

به گزارش فارس، روزنامه الکترونیکی "هافینگتون پست" در یکی از صفحات امروز خود مطلبی را به قلم "کاشف چادری" منتشر کرده است که ماه رمضان و برگزاری مراسم شب قدر توسط مسلمانان در این ماه می‌پردازد و تأکید می‌کند: اسلام به زنان اجازه می‌دهد تا قدرت و حق ایفای نقش در جامعه را داشته باشند.

این گزارش افزود: اسلام درست زمانی آمد که زنان از هیچ احترام و حقی در جامعه بشری برخوردار نبودند و به آنها به دید موجودی پست در مقابل مردان نگریسته می‌شد و با ظهور اسلام برای نخستین بار زنان به جایگاهی ارتقاء یافتند که بتوانند در جوامع تأثیرگذار باشند.

نویسنده این مطلب در ادامه تأکید کرد: اسلام احترام به والدین را به انسان‌ها آموخت و پیامبر اسلام(ص) به وضوح اعلام کرد که مادر حقوقش از پدر هم بیشتر است و حتی وعده داده است که بهشت زیر پای مادران است.

در ادامه این گزارش آمده است: اسلام حتی خوشرفتاری با همسران و زنان را نیز به ما آموخته است. با ظهور اسلام به زنان حتی حق ارث و حق برابر در منزل داده شد.

رسانه‌ها و مطبوعات غربی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان توجهی خاصی به مراسم عبادی مسلمانان در این ماه مبارک نشان داده اند و هر روزه شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره آیین عبادی اسلام در این ماه در این رسانه‌ها هستیم.

منبع:سایت عفت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: روزنامه آمریکایی به فواید حجاب اعتراف کرد , اعتراف آمریکایی ها,
[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 ] [ 12:4 قبل از ظهر ] [ منتظر ]

درباره وبلاگ

دختران دیروز وامروز
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریحانه ها و آدرس reyhaneha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

کد لوگو وبلاگ یا صاحب الزمان

یا صاحب الزمان

3-به ظاهر نیست
کد موزیک آنلاین برای وبگاه

کد متحرک کردن عنوان وب

كدهای جاوا وبلاگ




کد متحرک کردن عنوان وب