اللهم عجل الولیک الفرج 

تلاش غربی‌ها برای نفی حجاب اهداف سیاسی را دنبال می‌کند‌ ویژه
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل ریحانه ها آیت الله سیستانی
نويسندگان
پخش زنده حرم
حمایت می کنیم

 

تلاش غربی‌ها برای نفی حجاب اهداف سیاسی را دنبال می‌کند‌ ویژه

عباس امیری‌فر رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: حجاب در اسلام برای امنیت زنان معین شده تا آن‌ها در جامعه به بهانه‌های واهی مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

وی با بیان این‌که حجاب برای ارزش بخشیدن و عزت دادن به زنان بوده و شان آن‌ها را افزایش می‌دهد، افزود: زنانی که دارای حجاب هستند در جامعه مورد طمع شخصی افراد بیمار‌ دل نمی‌شوند اما بدحجابی و بی‌بند و باری موجب می‌شود تا از زنان بهره کشی صورت گیرد.

 

امیری‌فر با اشاره به این‌که حجاب مانع فعالیت‌های اجتماعی نمی‌شود، خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی بانوان مسلمان با حجاب کامل در بین مردم حضور یافته و خطبه خواندند و این حرکت بزرگ بانوی اسلام نشان می‌دهد که دین مبین اسلام هرگز حجاب را مانع حضور زنان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی مشخص نکرده بلکه در راستای حفظ ارزش زنان نهاده است.

امیری‌فر با اشاره به این‌که غربی‌ها تلاش می‌کنند زن مسلمان محجه را  فردی منفع در جامعه نشان دهند، گفت: حجاب نه تنها مانع فعالیت زن مسلمان نیست بلکه موجب حضور سازنده وی در جامعه می‌شود.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی زنان محجبه با چادر و پوشش در تمامی عرصه‌ها حضور یافته هیچ مانعی برای حضور و فعالیت آن‌ها وجود نداشته است.

وی تاکید کرد: حضرت زینب نیز با حجاب همچون مادر خود در مقابل همه ایستادند و با قاطعیت خطبه‌ای قرائت کردند که موجب رسوا شدن دشمنان شد و این امر الگوی برای دختران و زنان جامعه اسلامی است که با قاطعیت و حفظ شئونات خود می‌توانند در تمام عرصه‌ها حضور یابند.

امیری‌فر رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پایان خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب مانع فعالیت‌های اجتماعی نمی‌شود و باید برای حضور بیشتر بانوان در جامعه سرمایه‌گذاری شود و آن‌ها به عنوان الگو برای دیگران قرار گیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392 ] [ 12:9 قبل از ظهر ] [ منتظر ]

درباره وبلاگ

دختران دیروز وامروز
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریحانه ها و آدرس reyhaneha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

کد لوگو وبلاگ یا صاحب الزمان

یا صاحب الزمان

3-به ظاهر نیست
کد موزیک آنلاین برای وبگاه

کد متحرک کردن عنوان وب

كدهای جاوا وبلاگ




کد متحرک کردن عنوان وب